BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, July 29, 2011

Timbalan exco

hahaha..aku nk citer pasal exco asrama tahun 2012..hahah..sejujurnya,mase aku form1 and form 2 aku nk jadi exco kot..hahah..tp setelah aku menjadi pendebat..dan setelah byk yg aku tahu tntg exco..aku benci kot exco..hahaha..lg satu, aku da la suke bantah n bangkang je ape yg exco ckp..so,aku x kn jadi exco sbb takot kene balek..hahaha..and now,,aku happy gler ble aq bkn timbalan exco..sbb pe??sbb aq kn x suke exco..exco adalah insan yg akn dibenci,,and aku xnk dibenci..huhuhu...so ..pesanan aku buat rakan2 yang akn jadi exco..
pertama : kalau nk buat denda, bole..tp jgn keterlaluan..dan cube bygkan kalo ko berada di tempat rakyat..ape yg rakyat rase..kdg2 mmg la org tu buat salah,.tp kalo kte buat salah..cube la bygkan perasaan kite kalo kene denda melampau..
kedua : tolong bersikap adil..tu yg aq x pernah nmpk kt exco aspura 2011..dorm terkunci tp bilik exco still bole gune..adil ke??
ketiga ; aq harap koang memerintah mcm form5 kte time form 1 dulu..kan enjoy..best relax..then rakyat akn doakan utk kte..kalo perangai kte mcm anjing..beratus rakyat doa buruk utk kte..

so??aku minx maaf kalo salah ckp ye...

0 comments: